Мектеп жайлы » Домалак-Ене атындағы орта мектеп
Жамбыл облысы білім басқармасының
Шу ауданы бойынша білім бөлімінің
"Домалак-Ене атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7243) 5-56-93
Есепші бөлімі:
+7(72643) 5-56-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
05
ноябрь
2016

Мектеп жайлы

Мектеп жайлы
1 бөлім: Мектеп жайлы Мектеп тарихы 2015-2016 жылындағы мектеп жетістіктері
Мектеп атауы Жамбыл облысы Шу ауданы Бірлікүстем ауылы Домалақ ене атындағы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мектеп типі (ауылдық,қалалық) Ауылдық
Мектептегі оқыту тілі(орыс, қазақ,аралас) Қазақ тілі
Мектеп ғимаратын енгізу жылы 1963 ж
Жобалық қуаттылығы 1856 кв/м
Жылыту түрі (орталықтандырылған, автономды, пешті, электрлі, қазандық) Қазандық
Мектеп ғимаратының типі (типтік, бейімделген) Бейімделген
Салыну типі (саманнан,блокты,ағаш, кірпіш т.б) Бетон, кірпіш
2015-2016 оқу жылынд
1. Оқушылырдың жетістіктері
2. Мұғалімдердің жетістіктері
3. Жалпы мектеп аралық жетістіктер жарыстар
Домалақ ене атындағы орта мектеп Бірлікүстем ауылында орналасқан. Ашылған уақыты 1963 жылдың қыркүйек айы. Мектепте 40 жоғары білімді, 1 арнаулы орта білімді мұғалімдер қызмет атқарып келеді. Мектеп 2015-2016 оқу жылын 20 сынып толымдылығы 352 оқушымен және 2 мектепалды даярлық тобымен бастады.Былтырғы жылмен салыстырғанда сынып толымдылығы 9 оқушыға артты . Мектепте екі ауысымда 6 күндік кестемен жұмыс ұйымдастырылды. Жыл бойы мектебімізге 9 оқушы сырттан келіп, 15 оқушы басқа мектептерге орын ауыстырды.
Мектептің материалдық техникалық базасы жылдан жылға жақсаруда. Мектепте – 1 спортзал, 1 – актзалы, 1–кітапхана, 1–медициналық қызмет кабинеті, 4 интерактивті тақталы кабинеттер, замануи талапқа сай толық жабдықталған химия, ағылшын тілі кабинеті, 20 оқу кабинеті бар.

Педагогикалық тәжірибені тарату, білім беру жүйесіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу, талантты, шығармашылықпен жұмыс істейтін педагогтарға қолдау көрсетуге «Жыл мұғалімі» конкурсы өз ықпалын тигізуде. Бұл конкурс жыл сайын өткізіліп келеді. Мектеп қабырғасында жыл бойы көптеген конкурстар мен жарыстар өткізіліп келеді.
Осы оқу жылында тарих пәнінің мұғалімі Ташметов Нұржан аудандық «Үздік тарих пәні мұғалімі» байқауына қатысып жүлделі ІІІ орында иеленді. Мектептің әлеуметтік педагогы Уатаева Айсауле аудандық Білім беру мекемелерінде әлеуметтік педагогтардың кәсіби біліктілігін көтеру, жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануда аудандық «Жылдың ең үздік әлеуметтік педагогы» байқауына қатысып ІІІ орын иегері атанды. АӘД пәнінің мұғалімі Қызбалаев Жанат жоғары көрсеткіштерге жеткені және жастардың әскери-патриоттық тәрбиесіне қосқан елеулі еңбегі үшін ҚР «Отан» қоғамдық бірлестігінің «Мақтау қағазымен» және аудан әкімінің «Құрмет грамотасымен» марапатталды. Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Асылов Аязбай ҮІІ жазғы спартакиадасын дайындап, өткізуге зор үлес қосқаны үшін ҚР Білім және ғылым министрлігінің грамотасымен және аудандық « Құрмет грамотасымен» марапатталды. Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімдері «Тілімде менің сыры терең жаным бар” шығармашылық байқауында ІІІ орын иеленді. Бастауыш сынып мұғалімі Райымқұлова Гүлзат аудандық «Ауылдың ең үздік жас мұғалімі» байқауына қатысып жүлделеі ІІІ орынды иеленді. Мектебіміздің жас маманы психолог Мурзабекова Мадина аудандық «Бесік жыры» байқауына қатысып ІІ орынды иеленді. Технология пәнінің мұғалімдері Қосетова Ажар «Шығармашыл ұстаз портфолиосы» байқауында және Әжікеева Гүлімхан «Шығармашылық жоба» байқауында жүлделі ІІ орынды иеленді.

Халықаралық, республикалық, аймақтық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаз, жүллдегер (лауреат) атанған білім беру ұйымдарындағы педагогтардың үлесі

реті Аты – жөні Халықар Республик Аймақтық Аудандық
1 Асылов Аязбай
Астана 2014ж
2 Қойбағар Раушан Сырттай байқау 2014ж
3 Қайрамбаева Жеңіскүл Сырттай байқау 2014ж
4 Әжікеева Гүлімхан Технология 2014ж
5 Қызбалаев Жанат АӘД б/ша 2015 АӘД б/ша 2015ж
6 Қосетова Ажар Технология 2014ж
7 Раймқұлова Гүлзат «Үздік жас мұғалім» 2014ж
8 Мурзабекова Мадина «Бесік жыры» 2014
9 Жиесова Мейрамкүл ҰБТ қазақ тілі 2015ж
10 Тунгатаров Асхат Тәрбие б/ша 2015ж
11 Ташметов Нұржан Тарих пәні б/ша 2015ж
12 Бименбетов Асқар Информатика пәні б/ша қашық. олим. 2014ж
13 Уатаева Айсауле «Ең үздік буфет» 2015ж
Барлығы: 0 4 1 9


2014-2015 оқу жылында курстан өткен мұғалімдер туралы мәлімет

Мұғалімдердің кәсіптік деңгейін көтеру мақсатында кесте бойынша және өздерінің қалаулары бойынша мұғалімдер білімін жетілдіру үшін арнайы курстарға жіберіліп отырды. Осы оқу жылында мектептің 6 мұғалімі обл БКИ жанынан, 4 мұғалім республикалық БКИ жанынан біліктілік көтеру курсын өтті, бұл педкадрлардың жалпы санының 25 %-ын құрайды.




реті Мұғалімнің аты -жөні пәні Курс тақырыбы Өткен жері
1 Қызбалаев Жанат АӘД Пән бойынша Астана 2014
2 Тастанова Зағира бастауыш Авторлық бағдарлама
Пед. психология Тараз 2014
Астана 2015
3 Файзулин Сагит д/ш Пән бойынша Тараз 2015
4 Тунгатаров Асхат тарих Пән бойынша Тараз 2015
5 Қонақбаева Жұлдыз Қазақ тілі PISA халық.зерт Тараз 2014
6 Бигетаева Светлана Өзін-өзі тану Пән бойынша Тараз 2015
7 Оразгельдиева Айсұлу математика Пән бойынша Алматы 2015
8 Раймқұлова Гүлзат бастауыш Пед. психология Астана 2015
9 Қойбағар Раушан Бастауыш АКТ Тараз 2015
10 Карибаева Жазира Орыс тілі Пән бойынша Тараз 2014

Соңғы 3 жылда курстан өткен мұғалімдердің мониторингісі




Заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны білім беру процесінде қолданудың тиімділігі
реті Мұғалімнің
аты-жөні 2.1. 2.2. 2.3.
1 Бименбетов А + + Алматы 2014ж
2 Қойбағар Р + + Тараз 2013,2014 2015ж
3 Тунгатаров А + + Тараз 2011,2013
4 Ақмолдаева Қ + + Тараз 2013
5 Уатаева А +
6 Мурзабекова М +
7 Уалиева Ж + +
8 Жиесова М + + Тараз 2013
9 Тойшыбекова С +
10 Қонақбаева Ж + + Тараз 2012,2014
11 Мустакимова Г +
12 Құстүтінова П + + Тараз 2015
13 Күребаева С +
14 Сыздықбаева Б +
15 Ташметов Н + + Тараз 2012,2013
16 Сұраншиева А + +
17 Исаев Қ
18 Кәрібаева М
19 Түктібаева Б + + Тараз 2015
20 Бигетаева С
21 Өтешова Ж + + Тараз 2015
22 Оразгельдиева А + +
23 Құдайғұлова Қ + + Тараз 2013,2015
24 Әліпбаева р +
25 Тастанова З + Астана 2015
Тараз 2014
26 Қайрамбаева Ж +
27 Бекназарова Г +
28 Буданбекова Г + Тараз 2013
29 Раймқұлова Г + + Астана 2015
30 Ақшабаева Г + + Тараз 2013
31 Нүриева А + + Тараз 2013
32 Ағыбаева Қ + +
33 Сағадиева С
34 Орымбаева А
35 Қосетова А + +
36 Қызбалаев Ж Тараз 2014
37 Асылов А
38 Халықов Ж
39 Файзуллин С
40 Әжікеева Г
Барлығы: 24 25 17
Пайызы: 60% 63% 43%



















2.1. Оқу жылы ішінде заманауи педагогикалық технологияларды тиімді пайдаланатын және білім беру нәтижелерінің қанағаттанарлық динамикасы бар педагогтардың үлесі

2.2. Оқу жылы ішінде АКТ-ны тиімді пайдаланатын және білім беру нәтижелерінің қанағаттанарлық динамикасы бар педагогтардың үлесі

2.3. Соңғы бес жылда заманауи педагогикалық технологиялар бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтардың үлесі

3 айлық деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің тізімі
реті Аты-жөні Лауазымы мерзімі деңгейі
1 Бименбетов А.Ө. Мектеп директоры 2014ж Басқару
2 Өтешова Ж.А. География пәнінің мұғалімі 2015ж І
3 Қонақбаева Ж.Т. Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалім 2012ж ІІІ
4 Искакова А.А. Орыс тілі мен әдебиет пәні мұғалімі 2012ж ІІІ
5 Ташметов Н.А. Тарих пәні мұғалімі 2012ж ІІІ
6 Құдайғұлова Қ.А. Бастауыш сынып мұғалімі 2015ж ІІІ
7 Құстүтінова П.А Ағылшын тілі пәні мұғалімі 2015ж ІІІ

3 айлық деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің мониторингісі



Мұғалімдердің кәсіптік деңгейін көтеру жұмысына сараптама
Педагог қызметкерлерді аттестаттау – педагогикалық қызметкердің кәсіптік деңгейінің біліктілік талаптарына, олардың лауазымдық міндеттемелеріне сай алдын ала әзірленген және бекітілген критерийлерге сәйкестігін анықтау мақсатында өткізілетін рәсім. Мектептің педагогикалық кадрларды аттестаттауды жүйелі ұйымдастыру тәжірибесі ҚР білім және ғылым министрінің 07.08.2013 жылғы № 323 бұйрығымен бекітілген Педагогикалық қызметкерлерді аттесттаттау ережелеріне сүйенеді. Мектеп мұғалімдерін аттестаттау 5 жылда бір өткізілетіндіктен мұғалімдерді алдын-ала даярлау мақсатында мектепішілік жоспар бойынша жұмыс жасалынды. 2014-2015 оқу жылында 12 мұғалім аттестаттаудан өтті. Жоғары санатын дәлелдеген мұғалімдер: Исаев Қ.С., Асылов А.Т., Өтешова Ж.А., жоғары санат алғандар: Бименбетов А.Ө., Тастанова З.Б., Бірінші санатын дәлелдегендер: Әжікеева Г.А., Қосетова А.А., Бірінші санат алғандар: жоқ Екінші санатын дәлелдегендер: Ақмолдаева Қ.Б., Қонақбаева Ж.Т., Нүриева А.М., Тунгатаров А.А., Екінші санат алған: Құстүтінова П.А.
Аттестатциялық комиссия бекітіліп, аттестатциядан өтетін мұғалімдердің сабақтарына қатысып, олардың іс-тәжірибелері жинақталып, әдістемелік папкалары толықтырылды. Мұғалімдердің жұмысына талдау-сараптау жасалынып, санаттарына сай мінездемелер жазылды, соңғы 3 жылдың салыстырмалы мониторингі шығарылды. Мектеп мұғалімдерін аттестаттаудың 3 жылдық салыстырмалы көрсеткіші:
Соңғы 3 жылда аттестаттаудан өткен мұғалімдердің мониторингісі



Озат тәжірибелерді жинақтап тарату жұмыстарына сараптама
Қазіргі кезде білім, біліктілікті қалыптастыратын дәстүрлі білім беруден тұлғаны дамыту мен әлеуметтендіруге бағытталған білім беру жүйесіне көшу негізгі талап-бұл талап мектеп ұжымын басқаруда да басшылыққа алынады.
Білім берудегу жаңа технологиялардың негізгі сипаты – ізгілендіру. Білімдік технологиялар жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталады, онда жеке пәндердің білімдік дәрежесі өзгеріп, олар қоршаған ортаны танудың құралына айналады, оқушылардың дүние танымы кеңейеді, дамиды. Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Жиесова М. өзінің әр сабағын кішігірім өнер туындысы дәрежесіне көтеруді мұрат еткен ұстаз. Мейрамкүл Жексенбекқызы өткір ойы, батыл пікірі, оқу тәрбиесін жетілдіруде тың серпіні бар, шығармашылық зертханасы қалыптасқан өте іскер жаңашыл мұғалім. Мейрамкүл Жексенбекқызы – оқыту процесінде баланың рухани жан дүниесін, ой еңбегінің күрделі процесінің заңдылықтарын, жеке адамның қалыптасу ерекшеліктерін зерттеуші ұстаз. Осы оқу жылында оқушысы аудандық пән олимпиадасында ІІ орынды иеленді және оқушылары түрлі аудандық байқаулардың жеңімпаздары. Биология пәнінің мұғалімі Түктібаева Б. оқушысы Байғожа А. аудандық пән олимпиадасында жүлделі ІІ орынды иеленді
Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмысқа сараптама
Қоғамда болып жатқан түбегейлі қайта құрулар /өзгерістер/, қазіргі заманда адамдардың ынта-ықыласын және шығармашылық әрекетін ескеріп, білімге және өмірге жаңа тұрғыдан қарауды талап етеді. Қазіргі кезде адамның жаңа жағдайды бағдарлауы, түсінуі және оны өзгертуге атсалысуы басты мәселе болып отыр.
Осыған байланысты оқытудағы инновация көкейкесті мәселе болып табылады. Оқытудағы инновация қазіргі жаһандану үрдісімен әлеуметтік болмыс формалары және білімді кіріктірумен тығыз байланыста.
Оқушылардың білім сапасы - мұғалімдер еңбегінің нәтижесі. Әртүрлі сайыстарға қатысып, жүлделі орындарға ие болып жатқан оқушыларымыз бен оқытушыларымыз баршылық.

Аудандық олимпиада қорытындысы:
2014-2015 оқу жылында аудандық пән олимпиадасына оқушылар қатысып, жүлделі орындарға ие болды. Мектепішілік пән олимпиадасында І орын иеленген 6 оқушы аудандық олимпиадаға қатысты. Барлық пәннен олимпиада тапсырмалары теориялық және практикалық түрде өткізілді. Аудандық пән олимпиадасына қатысқан алты оқушының барлығы ІІ кезеңге өтті, соның ішінде 4 оқушы жүлделі орындарға ие болды.
№ Фамилиясы, аты Пәні Мұғалімі Нәтижесі
1 Тұрғанова Айжан Қазақ тілі Жиесова М ІI орын
2 Омарова Гүлзат Орыс тілі Искакова А ІII орын
3 Өміржан Жанат География Өтешова Ж II орын
4 Байғожа Айжан Биология Түктібаева Б II орын










Аудандық пән олимпиада қорытындысының 3 жылдық салыстырмалы көрсеткіші:



2014-2015 оқу жылындағы «Ақ бота» интеллектуалдық ойынының жетістіктері:
Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту мақсатында өткізілетін республикалық «Ақ бота» интеллектуалдық марафонына 3-10 сынып аралығында 19 оқушы қатысты. Олар:Мейірқұл Аружан, Батырхан Нұрым, Нұрғали Нұрай, Доғдырбай Диас, Маханбай Салиха, Кемелбек Диас, Аралбай Нұрзат, Орынбасар Аружан, Доғдырбай Мирас, Елібек Аружан, Өсербай Құндыз, Қамысбек Бекнұр, Қыдырбай Аружан, Санақбай Мерей, Иманхан Дамира, Өсербай Жұлдыз, Құралтай Айсара. Жоғарыда аталған оқушылар сертификатпен марапатталды.


Халықаралық, республикалық, аймақтық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі олимпиадалар мен байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттардың) саны


Оқушының аты - жөні Халықарал. Республик. Аймақтық Аудандық
Пән б\ша Спорт б/ша
Қалибай Нұргүл «Абай оқулары» ІІІ орын
Дүйсенбай Ақжол «Махамбект оқулары» ІІ орын
Қамысбек Бекнұр І орын бокс І орын
бокс
Нәсіпбек Елнұр Бокс ІІІ орын
Тұрғанова Айжан Олимпиада қазақ тілі ІІ орын
Байғожа Айжан Олимпиада биология ІІ орын
Омарова Гүлзат Олимпиада орыс тілі ІІІ орын
Өміржан Жанат Олимпиада география ІІ орын
Орынбасар Елнура Ән байқауы ІІ орын
Елібек Аружан Кітап оқу ІІ орын
Омарова Гүлзат Технология шығарм. жоба ІІ орын
Өсербай Жұлдыз Информ.қашық. олим.
Тұрғанова Балжан Информ.қашық. олим.
Барлығы 0 3 0 11

2014-2015 оқу жылындағы халықаралық «кенгуру-математика для всех» байқауының жетістіктері:
Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту мақсатында өткізілетін халықаралық «кенгуру-математика для всех» байқауына 6 сыныптан екі оқушы: Рысқұл Рыскелді, Өсербай Құндыз қатысып, сертификатпен марапатталды.

2014-2015 оқу жылындағы «Золотое Руно» интеллектуалдық ойын жетістіктері:
Оқушылардың тарихи-мәдениет танымдық қабілетін арттыру мақсатындағы өткен «Золотое Руно» атты интеллектуалдық ойынға 3-9 сынып аралығында 9 оқушы қатысты. Олар: Доғдырхан Даниал, Сейтхан Нұрәлі, Тоқберген Сағи, Мамыталы Ерден, Сүйімхан Аяулым, Тоқтарбай Асланбек, Көрікбаева Ботагөз, Тұрғанова Балжан, Көлтаева Айдана. Жоғарыда аталған оқушылар сертификатпен марапатталды.


Оқушылардың зерттеушілік жұмысын ұйымдастыру бойынша жұмыс жүргізіліп жатыр. Біздің мақсатымыз – оқушыларды ғылыми зерттеу әдістерімен, принциптерімен және тәсілдерімен таныстыру, кәсіптік білім негіздеріне үйрету. Оларға ғылыми сипаттағы мәселелердің шешімін табу арқылы өздігінен өмірде жол таба білуге мүмкіндік беру.
Жобалық және зерттеушілік қызметті жүзеге асыру процесі мониторингісі сапа бағалауы жүйесіндегі жетекші құрамдас болып табылады.
Ғылыми жоба қорғау бойынша біздің оқушылар 2 жүлделі орынға ие болды:
• Омарова Г – ІІ орын, Әжікеева Г.А.;
• Тұрғанова А – ІІ орын, Қосетова А.А.

«Жігер» жас мұғалімдер мектебінің жұмысы
Жас мамандармен жұмыс істеу жүйесі педагог кадрламен жұмыс істеу жүйесінің бір бөлігі болып табылады. Бұл жұмыстың негізгі мақсаты – оларды табысты ету, өздерін көрсете білуге «кеңістік жасау».
Келесілер ЖММ қызметінің негізгі міндеттері болып табылады:
- Жас мұғалімдер жұмысына қазіргі заманғы білім беру технологияларын енгізу, олардың алдыңғы қатарлы жұмыс тәжірибелерін талдап-қорыту, байқап көру;
- Жас мамандар мен тәжірибелі педагогтар арасында ынтымақтастық және өзара іскертік қарым-қатынасын қалыптастыру;
ЖММ құрамына 2 жас мұғалім енген. Жұмысқа кірген бірінші күннен бастап, оларға мектеп директорының бұйрығымен жоғары санатты мұғалімдер есебінен тәлімгерлер тағайындалды. Тәлімгерлер мен ЖММ мүшелері тығыз ынтымақтастықта жұмыс істеп жатыр. .Жас мамандар Орымбаева Алия, Мурзабекова Мадина мектепішілік «Жас ұстаздар мектебі» жұмыс жоспарына сай ұйымдастырылған «Үздік жас ұстаз-2015» байқауына .қатысты. Байқау шарттарын толық орындап, өздерінің шеберліктерін көрсетіп жүлделі орындарға ие болып марапатталды.






«Жігер» жас мұғалімдер мектебінің рейтингісі











Оқыту сапасын бақылау келесі схема бойынша жүзеге асырылады:
• Мұғалімдер сабағына қатысу және сабақ талдауы арқылы олардың оқушылар біліміндегі ақтаңдақтарды жою бойынша жұмыс нәтижелілігін қадағалау (мониторингілеу), жұмыстарына бақылау кесіндісін жүргізу;
• Ассистенттердің қатысуымен әкімшілік бақылау жұмыстарын өткізу;
• Бақылау жұмыстары сараптамасы нәтижесі бойынша мәжіліс өткізу;
• Пән олимпиадасы, ҰБТ нәтижелері бойынша мұғалім жұмысы нәтижелілігін анықтау.

Пәндерді оқыту жайы бақылауы
Пәндерді оқыту жайын бақылау мақсатында әр тоқсан сайын сабақтарға қатысу жоспары құрылып тұрды.
Бұл жерде ӘБ жұмысына ерекше көңіл аударылды және әкімшілік сабақты ұйымдастыру формалары мен әдістерін жетілдіруге ерекше көңіл аударды.
Сабақтарға қатысу және бақылаудың негізгі бағыттары келесі пункттерді құрады:
• Сабақтарда қолданылатын формалар мен әдістер;
• Оқушылардың дербес жұмыс істеуі, оның мазмұны мен ұйымдастырылуы;
• Сабақ міндеттері қалай шешілуде;
• Пәнаралық байланыстың қолданылуы;
• Іріктілеген мазмұн ғылымдылық, қолжетімділік, жүйелілік және сабақтастық принциптеріне сәйкестілігі;
• Оқытуға арналған жағдай жасау (оқу-материалдық, моральдік-психологиялық, эстетикалық, гигиеналық, уақыт факторы);
• 9 – 11 сыныптардағы сыныптық-талдау-қорыту бақылауын өткізу, мақсаты – оқушылардың тәрбиелік, білімділік деңгейін, сынып ұжымының қалыптасу деңгейін анықтау, оқушылар білімі мен мінез-құлқын коррекциялау проблемалары мен шешу жолдарын анықтау;
• 5-ші сыныптарда оқушылардың 2 кезеңде бейімделу деңгейін анықтау, ББД қалыптасуын, білім алуды жалғастыруға қабілетін, пән мұғалімдерінің талап ету бірізділігін анықтау, оқушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алу бойынша сыныптық-талдау-қорыту бақылауын өткізу;
• Мұғалімдерге сабақты ұйымдастыруға және өткізуге әдістемелік, практикалық және психологиялық көмек көрсету.

Қатысқан сабақтар келесіні көрсетті:
• Мұғалімдердің оқу ББМ-ге деген көзқарасы өзгеруде: бұлар оқудың өздік мақсаты емес, жеке тұлғаның әлеуметтік маңызды қасиеттерін (ойлау, эмоционалдық-сезімдік, коммуникативтік, дене, шығармашылық қасиеттері) дамыту құралына айналуда. Бұл дамытушы педагогикалық технологиялар мен оқу міндеттерін қолдану арқылы қол жеткізіледі;
• Мұғалімдер сабақта оқушылардың жеке қасиеттерін дамытуды мақсат етіп қоя отыра, бұл міндеттерді пән арқылы жүзеге асырады;
• Мұғалімдер оқу материалын сенімді, кәсіби деңгейде игерген; динамикалық дидактикалық материалдарды қолданады;
• Мұғалімдер әрдеңгейлік үй тапсырмасын беруде, оқушылардың инициативасы мен дербестігін марапаттайды, интуициясы мен шығармашылық ойлауын дамытатын тапсырмалар береді. Оқушылар белсінді жұмыс істеуде, мұғалімдер балалар ұжымын бақылауда ұстай біледі.

Инновациялық және тәрбиелік технологиялар мен әдістемелерді қолдану:

Жүзеге асырылып жатқан технологоиялар Пән атауы Технологияны қолданып жатқан мұғалімдер %-ы
Дамытушы оқыту Бастауыш оқыту 70 %
Проблемалық оқыту Базалық құрамдастардың барлық пәндері 44 %
Әрдеңгейлік оқыту Базалық құрамдастардың барлық пәндері 32 %
Жобалық қызмет технологиясы Тарих, қоғамтану, еңбек, әлемтану, әдебиет 54 %
Ойындық оқыту технологиясы Бастауыш оқыту, әдебиет, математика, қазақ тілі 72 %
“Дебат” технологиясы Тарих, қоғамтану, әдебиет 55 %
АКТ Базалық құрамдастардың барлық пәндері 65 %


Мектеп құжатнамасы бақылауы:
Өткен оқу жылы ішінде толтыруын уақытында және мұқият толтыруын, баға қою шынайылығын, бағдарламаны толтыруды тексеру бойынша журнал тексеру жүргізілді.
Тексеріс мұғалімдердің 95%-ы журналды уақытында және дұрыс толтыратындығын көрсетті.
Барлық сыныптар және барлық пәндер бойынша дәптер тексеру жүргізілді. Үй жұмысын балалар орындайды, үй жұмысы тапсырмасы нормаларға сәйкес беріледі. Орфографиялық режим сақталады. Диктанттар, бақылау жұмыстары мөлшері күнтізбелік-тақырыптық жоспарға сәйкес келеді.



.




Мектеп психологының қызметі
Мектеп педагогикалық ұжымы мен оқушылардың психикалық және әлеуметтік жағдайын сақтауға бағытталған жұмыстарды ұйымдастыру.
Лауазымдық міндеттері:
• Оқушылардың психикалық жағдайын сақтауға бағытталған кәсіби қызметін жүзеге асырады;
• Болашақ кәсібіне бейімділігін анықтауға бағытталған жұмыстар жүргізеді;
• Оқушылардың жеке басы мен әлеуметтік мәселелеріне арналған педагогикалық ұжымын бағдарлау мақсатында психология-педагогикалық қорытынды шығарады;
• Дарынды және үлгермейтін оқушылармен іс-шаралар ұйымдастырады;
• Әр түрлі мақсатта психологиялық диагностика жасайды, ауытқу дәрежесін анықтайды, психо-педагогикалық түзету жасайды.
Мектептегі психологиялық қызметтің моделі
Мектептегі психологиялық қызметтің мақсаты:
Мектептің білім беру ортасында арнайы жағдайды қалыптастыра отырып, оқушылардың психологиялық даму үрдісін басқару.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1.Оқытудың түрлі кезеңдерінде оқушылардың психологиялық даму нәтижелерін бақылап отыру.
2.оқушылардың дамуындағы мәселені шешуге психологиялық көмек көрсету үшін жағдай жасау.
3.Ішкі мектептік білім беру бағдарламасына және технологияларына, олардың сол мектептің оқушыларының индивидуалды және жастық ерекшеліктеріне сәйкес келуі негізінде психологиялық талдауды жүзеге асыру.
4.Мектептің білім беру ортасында балалардың оқу, тәрбие және даму үрдістеріне кеңес беру және ақпараттық психологиялық қолдау көрсету.

Мектептегі психологиялық қызметтің жұмыс түрлері







Бала Мұғалім Ата-ана Әкімшілік

Мектептің оқу тәрбие жұмысына сәйкестендіре отырып, психодиогностика және профилактика, психологиялық түзету жұмыстары басшылыққа алынып жылдық жоспар және психолог кабинетінің жұмыс циклограммасы құрылып, міндеттемелер қабылданды.
Қыркүйек айында
Жаңа 2015-2016 оқу жылында 352 оқушы қабылданды. Қыркүйек айының бірінші аптасында 1-11 сынып оқушылары арасында балалардың мектепке психологиялық дайындығын анықтау барысында сыныптар бойынша оқушылардың педагогика-психологиялық карталары толтырылып, физиологиясы мен психикасында мүмкін болар кемістік пен ақауларды анықтаудан басталды.Дене жанында ақауы бар (тілінің мүкісі, солақай, естуі, көруі, қабылдау, қол моторикасы нашар, қоғамдық жұмыстардан босатылған, ызақор, қырсық, эмоциясын ашық көрсететеін, өкпелегіш, жасқаншақ, мазасыз, шыдамсыз оқушылардың тізімі алынып, мониторингі жасалды.





Мектепке бірінші сыныпқа қабылданған оқушыларды Йирасек-Керн тесті, сұрақ-жауап, әңгімелесу әдістері арқылы зерттеп, мектепке оқуға дайындық деңгейін, ақыл ойының дамуы мен оқу-жазу дағдыларын, бейімділік деңгейін анықтап қорытынды сараптамасы шығарылды.Қорытынды: 1-ші сынып оқушылырының мектепке дайындық деңгейі, ақыл ойының дамуы мен оқу-жазу дағдыларының қалыптасуы анықталып, 1 «А» сыныбында 20 оқушы оның 17 оқушысы жоғары деңгейде, 3 оқушы орташа деңгейде, төмен деңгейде оқушы болған жоқ.1 «Ә» сыныбында 20 оқушы, 17 оқушы жоғары деңгейде, 2 оқушы орташа деңгейде, 1 оқушы төмен деңгейді көрсетті.Орташа және төмен деңгейдегі оқушылар сынып жетекшілерге ескертіліп, ДЖК-да қаралды.
Мектеп ортасына бейімделуі
1- сыныпқа қабылданған балалардың оқуға деген мотивациясын, мектеп өміріне бейімделуін анықтау мақсатында 8-29 қыркүйек аралығында оқушылардың жаңа ортаға бейімделуін бақылау әдісі арқылы зерттеу жұмысы жүргізілді. Оқушылардың жаңа жағдайға бейімделуін анықтау, туындаған қажеттілкке қарай психологиялық қолдау көрсету мақсатында
2-11 сынып аралығында жаңадан келген оқушылардан алынған сауалнама нәтижесінде оқушылардың мектепке, өз сыныптастарына көңілдері толатындығы байқалды.
2-ші сынып оқушыларының мектепке дайындық деңгейін анықтау.


















Жаңа оқу жылында үйде оқытылатын 1 оқушы, 3 «А» сынып оқушысы Асқарқызы Ғазиза. Танымдық процестерін дамыту мақсатында «Ертегі терапиясы», «Менің қазіргі отбасым», «Ата-анамен бірігіп коллаж жасау» тағы да басқа түзету жаттығулары жүргізіліп, мектепішілік мерекелік іс-шараларға қатысты.
Асқарқызы Ғазизаның психологиялық түзету сабағынан көрініс.


Үйде оқытылатын оқушының жұмыстар «Сиқырлы жұмыртқа» жаттығуы

Ғазизаның жаңа жылды қарсы алуы


Сынып жетекшілермен жұмыс
Қиын және девиантты мінез құлықты оқушыларды анықтау барысында сынып жетекшілермен жұмыс жүргізілді.Мектепте қиын оқушыларды анықтау үшін тест Скоттың «Бақылау картасы» толтырылды.





Ата –аналармен жұмыс:Отбасылармен жұмыстануды бақылау: сәтсіз отбасы, қиын балалары бар отбасы, қамқорлыққа алынған отбасыларды анықтап есепке алынып тізімі бекітілді.
Қазан айында
5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі, мектеппен байланысты мазасыздануын анықтауға бағытталған зерттеу жүргізілді, соның ішінде:
- Оқушылардың сабақта және үзіліс уақытындағы іс-әрекетін бақылау;
- Филипс «Оқушылардың мектепте мазасыздануын анықтау» тесті;
- Н.Лусканова «Мектептегі мотивация деңгейін анықтау» сауалнамасы;
- «Оқуға қарым-қатынас» сауалнамасы.
Зерттеу барысында 5-сынып оқушыларының сабақтарына қатысып, үзіліс уақыттарындағы іс-әрекеттері бақыланды. Оқушылардың басым бөлігі өздерін сабақта еркін сезіне біледі, мұғалімдермен қарым-қатынасы жақсы. Кейбір оқушыларда сабақ үстінде ұяңдық байқалады, бірақ үзіліс уақыттарында өздерін еркін ұстайды. Зерттеу нәтижелері бойынша 5 сыныбының оқушылары бейімделу процесі сәтті өтуде.
5 сынып оқушыларының бастауыш буыннан орта буынға бейімделуін зерттеу жұмысының қорытынды нәтижесі.
5 «А»сыныбында 18 оқушы бар сынып жетекшісі: Қосетова А
5 «Ә»сыныбында 17 оқушы бар сынып жетекшісі: Сыздықбаева Б
Оқушылардың орта буынға бейімделуін Лусканов сауалнамасы арқылы анықталды.
Сауалнама мақсаты: 5сыныпта отырған баланың оқуға деген ынталығын, оқу үлгерімін, қандай пәндерді сүйіп оқитынын,мектеп қабырғасындағы бала көзқарасындағы қызықты нәрселерді анықтау.5 сынып оқушылары орта буынға бейімделген, яғни бұл сынып оқушылары оқудың жалғасатынын қабылдап, ары қарай білім алу керек екенін толық түсінеді.Сабақ беретін пән мұғалімдерімен сынып жетекшісіне бейімделген.



Мақсаты: 5 сыныпта оқитын оқушылардың орта буында оқу процесінде пәндерге деген қызғушылығы мен психологиялық жағдайын анықта

№ Оқу мотивациясын анықтау сұрақтар ия жоқ
1 Саған мектеп ұнай ма? 100%
2 Сен мектепке қуанышпен келесің бе? 100%
3 Егер мұғалім ертен барлығыңның келуің шарт емес, келгісі келетін оқушылар келсін десе,сен сабаққа келесің бе? 100%
4 Кейбір сабақтың болмай қалуы саған ұнайды ма? 100%
5 Сен үй тапсырмасын бергенді қалайсың ба? 100%
6 Сен,сабақ ортасындағы үзілістің ұзақ болғанын қалайсың ба? 29% 71%
7 Сен, ата-анаңа сабақ,мектеп жайлы көп айтасың ба? 93% 7 %
8 Саған мұғалімнің қатал болғаны ұнай ма? 43% 57%
9 Сенің жұмыста достарың көп пе? 100%
10 Сыныптастарың саған ұнай ма? 100%



5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі




5 сыныптармен жүргізілген тренингтен көрініс
Мектепалды даярлық тобының балаларын зерттеу:6 жастағы баланың мектепке оқуға дайындық деңгейін анықтау жоспарға сай жүргізілді.
Баланың мектепке оқуға даярлық деңгейін тексеру нәтижелерін талдау.
Тексеру тесттерін қолдану нәтижесінде баланың мектепке оқуға даярлық деңгейін сипаттайтын үш көрсеткіш анықталды.Әр көрсеткіштер бойынша баланың дамуы үш деңгейдің біреуіне сәйкестендіріледі.
Тақырыбы: «Суретте қандай заттар жасырылған» Зейінді анықтау әдісі мен Қабылдауды анықтау әдісі «Кім екенін тап»Әдістеме 4 деңгейде қарастырылған.

Зерттеу әдістеме құралы


Қорытынды: Қиялды анықтау әдісі бойынша: 8 оқушы өте жоғары деңгейде.Мұндай балалар мектепте оқуға сөзсіз дайын деуге болады.22 оқушы жоғары деңгейде, оқуға бала жеткілікті дайын.9 оқушы орташа деңгейде, бала қанағаттанарлықтай дайын. Бұл орташа оқушылармен көптеп жеке жұмыстар жасалу керек екені туралы топ жетекшісіне ескертіліп,ата-аналар жиналысында айтылды.
11 сынып оқушыларымен жұмыс:Оқушыларды ҰБТ-ге дайындау мақсатында «ҰБТ-ге сенің көзқарасың қандай?» сауалнамасы алынды. Мақсаты: Оқушылардың ҰБТ-ға деген көзқарастарын және де қаншалықты үрей қорқыныштары бар екенін анықтау
Қортынды:Оқушылардың ҰБТ-ға деген көзқарастары,таңдаған пәндері бойынша дайындықтары жақсы.Бойларында аздаған үрей ,қорқыныштары бар сол үрейлерін жеңу үшін «Біз үрейден құтыла аламыз» атты тренингіне шақырдым.

11 сынып оқушыларын зерттеу.Оқушылардың кәсіби бағдарлығын анықтап, қызығушылық картасы тесті алынды.Оқушылардың қандай мамандыққа бейім екенін анықтап ата-аналар жиналысында айтып өтілді.
9-сынып оқушыларымен жұмыс.Оқушылардың кәсіби бағдарлығын анықтау мақсатында: қызығушылық картасы (5 пәнді таңдау) туралы тесті жоспарға сай алынды.
Мұғалімдермен атқарылған жұмыстар
2015-2016 оқу жылының қыркүйек айында жаңадан келген мұғалімдердің ортаға бейімделуіне байланысты сауалнама алынды. Мақсаты: жаңадан келген мұғалімдер туралы мәлімет алу, ортаға бейімделуін анықтау. Сауалнама нәтижесі бойынша анықталғаны: жаңадан келген мұғалімдердің бірқатары бастапқы кезде өздерін жайсыз сезінген. Бірақ бірнеше уақыт аралығында өздерінің көңіл-күйлерінің жайланғандығын білдірген. Көпшілік мұғалімдер мектептен жағымды әсер алғанын және өздерін жақсы сезінетінін айтты. Педагогикалық ұжымдағы психологиялық климаттың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау мақсатында мұғалімдер арасында «Ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климатты бағалау» сауалнамасы алынды.




Педагогикалық ұжымнан алынған сауалнама нәтижесі бойынша ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климаттың деңгейі анықталды. Қолайлылық деңгейі жоғары – 35%- ды, орташа деңгей-46%-ды , ал, төмен деңгей - 5%-ды көрсетіп отыр. Бастапқы қолайсыздық 8%-ға байқалса, орташа қолайсыздық 6%-ға, мүлдем қолайсыздық белгісі анықталған жоқ.


Педагогикалық ұжыммен жұмыс


Қараша айында
Жасөспірімдермен жұмыс:Жасөспірімдерді дұрыс жолға тәрбиелеу мақсатында мектеп инспекторымен кездесу өткіздік.Кездесудің мақсаты оқушылардың арасында құқықбұзушылықтың алдын алу, мемлекетіміздің заңын, тәртібін сақтауға тәрбиелеу.
Мектеп инспекторымен кездесу барысында түскен сурет.


1-4 сынып оқушыларымен зерттеу жұмысы жүргізілді.Бастауыш сынып оқушыларының өзара қарым-қатынасы мен білім алуға қызығушылық деңгейі анықталды: Оқу мотивациясы.Бұл кім? әдістемесі.
Әдістеме 3 деңгейде қарастырылған.
Көңілді
Бірқалыпты
Көңілсіз
№ Пән аты Көңілді Көңілсіз Бірқалыпты
1 Ана тілі 100 %
2 Қазақ тілі 79 % 21 %
3 Матем 100 %
4 Дүниетану 89 % 11 %
5 Еңбек 89 % 11 %
6 Сурет 89 % 11 %
7 Денешынықтыру 100 %
8 Музыка 87% 13 %
9 Өзін- өзі тану 89% 11%
10 Орыс тілі 79 % 21 %






Қараша айында жасөспірімдер арасында суициалды мінез-құлықты оқушыларды анықтау мақсатында 7-11 сынып аралықтарынды тест сұрақтары алынды
.Суицидтік әрекетті анықтау әдістемесі
Мектепте 2015 жылдың 21-23 қараша аралығында жасөспірімдердің суицидке / өзіне-өзі қол жұмсау себептерімен/ жүйке жүйесінің қажуын анықтау мақсатында 20 сұрақтан тұратын сауалнама алынды.
А- иә Б-жоқ
7 сынып 22 оқушы
8 сынып 28 оқушы
9 сынып 25 оқушы
10 сынып 20 оқушы
11 сынып 8 оқушы
Барлығы: 103 оқушы сауалнаманың қорытынды талдауы
Сауалнамаға 7-11 сынып оқушылары қатысты

№ Жағдайлар Жауап саны/ сыныптар бойынша
7«А»
сынып
Иә / жоқ 8 «А» сынып
Иә / жоқ 8 «Ә» сынып
Иә /жоқ 10«А»
сынып
Иә /жоқ 11«А»
сынып
Иә /жоқ
1 Мен басымдылықты сезінемін 3 /19 2/12 4/10 0/20 1/7
2 Таңертең өзімді ерекше жақсы сезінемін 22/0 13/1 12/2 20/0 8/0
3 Менде жылайтын немесе жылағым келіп тұратын кездер болады 4/18 4/10 5/9 2/18 1/7
4 Менің түңгі ұйқым нашар 2/20 1/13 1/13 1/19 0/8
5 Менің тәртібім әдеттегідей 22/0 14/0 12/2 20/0 8/0
6 Маған көрікті қыздарға/ұлдарға/ қараған, сөйлескен ұнайды 20/2 10/4 11/3 20/0 8/0
7 Салмағымның түсіп бара жатқанын сезінемін 1/21 1/13 2/12 0/20 1/7
8 Менің ішкі құрылысым қорытылмайды 0/22 0/14 0/14 0/20 0/8
9 Жүрегім әдеттегіден тезірек қағады 1/21 1/13 1/13 0/20 0/8
10 Ешқандай себепсіз шаршаймын 3/19 3/11 4/10 2/18 1/7
11 Менің ойлау қабілетім әдеттегідей 22/0 14/0 14/0 20/0 8/0
12 Маған өзім орындайтын нәрсе оңай 22/0 14/0 13/1 20/0 8/0
13 Мазасызданып бір орында отыра алмаймын 0/22 1/13 2/12 1/19 0/8
14 Менде болашаққа үмітім бар 22/0 14/0 14/0 20/0 8/0
15 Әдетегіден қарағанда тітіркеніш сезімін сезінемін 0/22 0/14 0/14 2/18 0/8
16 Маған шешім қабылдау оңай 15/7 9/5 9/5 18/2 7/1
17 Мен өзімді керекті және жарамды сезінемін 22/0 14/0 13/1 20/0 8/0
18 Мен толық өмір сүре аламын 22/0 14/0 14/0 20/0 8/0
19 Егерде мен өлсем, басқа адамдарға абзал болады деп сезінемін 0/22 0/14 0/14 0/20 0/8
20 Мені қуаныш сәті жиі қуантады 22/0 13/1 14/0 20/0 8/0



Қорытынды: Алынған сауалнаманың қорытындысы бойынша 7-11 сынып оқушылары арасында «Жасөспірімдердің мінез-құлқында кездесетін өзіне-өзі қол жұмсау мәселесі және алдын алу» жұмыстары жүргізілді.

Мектепте наурыз айының 14-18 аралығында жасөспірімдердің суицидке /өз-өзіне қол жұмсау себептері мен бейімділігін, күйзеліс және жүйке жүйесінің қажуын, әр баланың басқалармен тіл табысқышт қасиеттерін анықтау мақсатында 73 сұрақтан тұратын сауалнама алынды. Сауалнамаға 14-18 жас аралығындағы жасөспірімдер қатысты яғни:
7 «а»сынып – 21 оқушы 8 «а» сынып – 16 оқушы
8 «ә» сынып – 15 оқушы 9 «а» сынып – 25 оқушы
10 «а» сынып – 20 оқушы 11 «а» сынып – 8 оқушы
Барлығы: 105 оқушы сауалнаманың қорытынды талдауы/өлшемдері бойынша қосымша/
Сыныптар «Ш» өлшемі бойынша «К» өлшемі бойынша «Қ» өлшемі бойынша «Т» өлшемі бойынша
ж о т ж о т ж о т ж о т
7 «а» сынып - 3 18 - 7 14 - 9 12 3 18 -
8 «а»сынып - 5 11 - 4 12 - 4 12 - 16 -
8 «ә» сынып - 3 12 - 5 10 - 7 8 1 14 -
9 «а» сынып - 13 12 - 12 13 - 10 15 3 22 -
10 «а» сынып - 9 11 - 5 15 - 6 14 2 18 -
11 «а» сынып - - 8 - 3 5 - 2 6 - 8 -
Мектеп бойынша 0 23 72 0 36 69 0 38 64 9 96 0


Қорытынды: Мектепте, яғни 7-11 сынып оқушылары арасында күйзеліске немесе жүйке жүйесі қажыған оқушылар анықталған жоқ. Керісінше 8% оқушылардың тіл табысқыш деңгейі жоғары да, 92 % оқушылардың тіл табысқыш қасиеттері орташа деңгейді көрсетті.Бұл жақсы деңгейді көрсетті. Сауалнаманың қорытындысы бойынша мектепте 14-18 жас аралығындағы жасөспірімдер арасында «өз-өзіне қол жұмсауы » мүмкін деген қатерлі топқа жататын оқушы анықталған жоқ.
Ұсыныс: Сынып жетекшілерге мектепте қатерлі топтағы оқушылар жоқ болғанымен көктемгі кез / әсіресе сәуір айы/ ең қатерлі айдың бірі. Сол себепті барлық сыныптарда, ата-аналар жиналысында «Өмір құндылығы», «Мен өмірді таңдаймын», «Отбасы үндестігін қалай құруға болады?» жайлы мектеп психологының қатысуымен тренингтер мен сынып сағаттары өткізіліп, кеңестер берілсін.
Мектеп психологы: Оқушыларға психоэмоциялық қысымды түсіру және әртүрлі жағымсыз таптаулардан арылу мақсатында арт-терапия, және ойын терапиясын жүргізу.
Психологиялық алдын алу жұмыстары:
Тақырыбы: «Жасөспірімдік кезеңнің психологиялық және физиологиялық ерекшеліктері.
Мақсаты: Оқушыларға жасөспірімдік кезеңде кездесетін психологиялық және физиологиялық ерекшеліктер туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізе отырып, өзара қарым-қатынас пен эмпатия деңгейін күшейту, болып қалуы мүмкін дағдарыстар мен қақтығыстардың алдын алу.




Өз –өзіне қол жұмсаудың алдын алу мақсатында 5-11 сынып оқушылары арасында жағымды және жағымсыз мінез құлық бітістерін анықтау үшін «Кактус» және «Әлемде жоқ жануар» әдістемесі жоспарға сай алынды.

«Кактус» әдістемесі

«Әлемде жоқ жануар» әдістемесі


7-9 сынып қыздарымен жұмыс: « Қыз өссе елдің көркі» тақырыбынды кеңестер берілді.

«Қызды қырық үйден тыйю» тақырыбында жүргізілген сұхбат сағат


Бастауыш, жоғарғы сынып оқушыларының дарындылығын анықтау мақ

Похожие публикации:

05 ноябрь 2016 МЕКЕН ЖАЙЫМЫЗ
05 ноябрь 2016 АТА АНА ЖИНАЛЫСЫ
05 ноябрь 2016 МЕКТЕП ДӘСТҮРІ
27 октябрь 2016 CЕМИНАР
27 октябрь 2016 CЕМИНАР
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Stasjgn
18 мая 2022 06:05
Приветствую Вас друзья
Наша предприятие предоставялет интим услуги, лучшие телки с буферами, голые письки, отборная порнушка, анал, лесбиянки, все на нашем сайте.
Наша сайт - https://sm-remont.ru/

Заходи и дрочи по полной !!!
Lovie
9 сентября 2022 10:40
This article is really a fastidious one it assists new web users, who are wishing for blogging.


Feel free to visit my page MovPilot
Telecasting Cutter